دانلود قسمت هفدهم سریال آقازاده؛ قسمت ۱۷ آقازاده
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۴۹۸۷۹
قسمت هفدهم سریال آقازاده به کارگردانی بهرنگ توفیقی و طراحی، نویسندگی و تهیه کنندگی حامد عنقا جمعه ۲۵ مهر ۱۳۹۹ وارد شبکه نمایش خانگی می شود. در قسمت قبل دیدیم که راضیه همچنان در زندان است و هم زمان با افزایش فشارها بر او داخل زندان، چکهای جدیدی نیز از او ضمیمهی پرونده اش میشود و بدین ترتیب قرار وثیقهی آزادی او نیز سنگینتر میشود.
بیشتر بخوانید:
اخباری که در وبسایت منتشر نمیشوند!
نیما، اما افکار عجیب و پیچیدهای در سر دارد. او وثیقهی هنگفت لازم برای آزادی دختر یکی از سیاست مداران به نام که به دلیل پروندهای مالی در زندان است را فراهم میکند و او را آزاد میکند. کاری که هم به مذاق پدرش خوش نمیآید و هم برای آیندهی پروندهی خودش نیز میتواند عواقب سنگینی به دنبال داشته باشد. حامد و همکارانش نیز به دنبال ارتباط این دو پرونده با هم میروند.
راضیه بعد از آزادی از زندان مستقیم به خانهی نیما میرود. جایی که نیما سعی میکند او را تحقیر کند و به راه خودش برگرداند، اما راضیه با صلابتی بیشتر از قبل در مقابل او میایستد.
در ادامهی نیش و کنایههای پیدا و پنهان آقازاده به شخصیتهای سیاسی مختلف، این بار نوبت به پروندهی فساد مالی و احتکار دارو توسط دختر یکی از سیاست مداران برجستهی کشور میرسد. آقازاده همچنان دولتیها و سیاسیون را افردی مانده در تربیت فرزندان و غرق در فساد و ثروت اندوزی تصویر میکند و در مقابل اقلیتی همچون حاج رضا و خانواده اش را قرار میدهد که به قدرت دل بستگیای نداشته و ندارند و از گوشه و کنار پیگیر مسائل مملکت هستند.
اما این دو گانه به نظر میرسد که در قسمتهای آینده صف آرایی جدیتر را در مقابل هم کنند و کشمکش دو آقازاده به شکلی جدیتر به چالش و کشمکش دو دیدگاه، دو جریان و دو طرز فکر تبدیل شود. جریان سود جویان رانت خوار و مومنان میهن دوست.
فارغ از این که چنین دوگانهای در جامعه و در واقع وجود دارد یا خیر این دو جریان باید بتوانند خودشان را در مسیر درام جای بیندازند و قابل باور و پذیرش باشند. مقولهای که بعد از گذشت شانزده قسمت هنوز هم در رابطه با حامد و بیشتر از او خانواده اش رخ نداده است. تصویر آرمانی طراح سریال از خانوادهی مورد قبولش تصویری غیر طبیعی و باور ناپذیر و است که باز هم بر خلاف میل طراح به هیچ عنوان سمپاتی بر انگیز نیز از آب در نیامده است.
به هر روی شاید با بالا گرفتن دعوای دو آقازاده و بیشتر درگیر شدن خانواده هایشان کشش داستان بیشتر از قبل شود و با فعال و کنشمند شدن خانوادهی حاج آقا تهرانی کاراکترهای آنها نیز قابل قبولتر از قبل شوند.
منبع: فرارو
کلیدواژه: محمد رضا شجریان کرونا قیمت دلار پرسپولیس سریال آقازاده شبکه نمایش خانگی
درخواست حذف خبر:
«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را بهطور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کردهاست، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۹۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتیکه در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
خبر بعدی:
«کمی دیرتر» به چاپ هفدهم رسید
این اثر که از چهار فصل زمستان، پاییز، تابستان و بهار تشکیل شده، نگاهی متفاوت و نقادانه به فضای انتظار جامعه امروز است. رمان با یک اتفاق شگفت و غریب آغاز میشود، جشن نیمهشعبان و مجلسی پرشور و بسیاری که فریاد «آقا بیا» سردادهاند… در این میان جوانی و فریادی که: «آقا نیا…» این شروع جذاب ما را با شخصیتهایی آشنا میکند که همه مدعی انتظارند اما وقتی هنگام عمل میرسد و هنگامه عمل به شعارها میرسد، آن نمیکنند که میگفتند. رمان در فضایی مکاشفهگونه و بیزمان پیش میرود و مواجه همه آدمها را میبینیم با قصه ظهور… و کشف چرایی «آقا نیا» ی جوان.
شجاعی در این رمان همه اقشار و همه آدمها را با بهانههایشان برای نخواستن امر ظهور، دقیق و ظریف معرفی میکند. تا آنجاکه حتی به راوی هم رحم نمیکند و در فضایی بسیار بدیع، خودش را هم در معرض این امتحان میگذارد. نویسنده در «کمی دیرتر» همه آفتهای انتظار را با شخصیتهای قصهاش برای مخاطب روایت نمیکند، بلکه به تصویر میکشد و نشانش میدهد… انسانهای مدعی انتظار و منتظر ظهور غریبه نیستند؛ خودمانیم و شجاعی در رمانش به خوبی به این زبان دست یافته که وقتی از هر قشر و صنف و گروهی یک نمونه آورده با مصادیق کار ندارد و در پی اثبات شمول ادعایش است.
نویسنده در پایان همه موشکافیها در نقد منتظران به دنبال آن است که مخاطب منتظر واقعی را بشناسد و ببیند که انتظار به فریادهای بلند «آقا بیا» نیست؛ به دلی است که برای حضرت میتپد و اخلاصی که میان زندگی جاری است و آقایی که خودش به دیدار منتظرانش میآید…
خدیجه زمانیان یزدی